maanantai 19. kesäkuuta 2017

Pidänkö mä nyt tästä vai en......






























































Tällä mun viikonlopun asulla on oikeastaan pieni tarina! Tai no, tällä mekolla. Tilasin tän siis joskus alkuvuodesta Forever21:sta ja kun ensimmäisen kerran testasin tätä, niin en ollut kauheen vakuuttunut. Ensimmäinen syy oli se, että yleensä tykkään tiukoista mekoista ja tää ei sitä ollut ja toisena syynä se, että mekko oli mulle hieman liian pitkä. Mekko jäi sitten kaappiin, enkä sitä sen enenpää miettinyt. Joku aika sitten kuitenkin törmäsin Milla T:n blogissa melkein samanlaiseen mekkoon, joka oli myös Forever21:sta ja muistin oman mekkoni.




























































Viime viikonloppuna sitten puin sen päälleni ja keksin tähän(kin) (klik) asuun yhdistää vyön, jolla sain hyvin nostettua mekkoa, eikä se ollut sitten niin pitkä. Lisäksi se ei ollut enää sellainen yhtä löysä vyötäröstä, joka näytti mun mielestä paremmalta. Että siinä vinkki jollekkin, jonka mekko on liian pitkä! :D Muuten siinä yhdessä postauksessa, missä olin yhdistänyt haalariin vyön, ei kuulemma puhelimella selatessa edes erottanut mitään vyötä, joten ehkä näissä kuvissa on sama? Haha, no ainakin mulla näkyy tietokoneella!































































OUTFIT: | dress: Forever21 | bag: New Yorker | rings: BikBok | shoes: H&M | bracelet: ? |
 + lipstick: NYX soft matte lip cream: Amsterdam |

Asu toimi koko päivän ihan hyvin. Maximekko on siitäkin kiva, että sillä voi ajaa skootterilla. Paitsi illlalla kun iskällä pelattiin lentopalloa, niin toi ei ehkä ollut paras vaate mikä olis voinut olla, mutta parempi vaihtoehto sentään kun lyhyt mekko!

Mitä mieltä te ootte? Toimiko mun vyöviritelmä? 😂

16 kommenttia:

  1. Tosi ihana asu jälleen, toimii kyllä tuon vyön kanssa! :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä tuo mekko sopii sulle tosi hyvin! :) Toi laukku on myös tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Se on kyllä, ja vielä näppärän kokonenkin. :)

      Poista
  3. Aivan ihana asu, ja kivoja kesäisiä kuvia! :) ♥

    www.hennam.fi

    VastaaPoista
  4. Toihan on aivan ihana!😍 Käytä useemmin vaan :)

    VastaaPoista
  5. Mä tulin vastavierailulle sun blogiin! :) Oot ihan superkaunis ja toi asu ja kuvat ja kaikki on tosi upeita! :) Liityin kans lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos!! 😍 Tää piristi kyllä mieltä ja tervetuloa seuraileen!

      Poista
  6. Tosi kiva blogi sulla! Liityin lukijaks :) Mun mielestä tää mekko toimii tosi hyvin ja toi huulipunan sävy on super ihana 😊

    http://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista